Strava:Bez stravy
Číslo zájezdu:125104489
10 660 Kč (-0 %)

TENTO TERMÍN BYL JIŽ VYPRODÁN.

Další termín vyberete zde

Výhody
Dům jen 100 m od plážeKomfortně vybavené apartmány - TV/SATKlimatizace za poplatekDomácí mazlíčci za poplatekProstorná stíněná terasaGril k dispoziciParkování u domuV letovisku krásné písečné pláže i pro invalidyWiFi internet zdarmaKlimatizace za poplatekDomácí mazlíčci za poplatekGril k dispozici
Parametry
Nástup a odjezd - sobota - sobota (v hlavní sezoně)
Parkování - ano, u domu
Pobyt se psy - za poplatek, povolen
Povlečení - 1x za pobyt
Ručníky - 1x za pobyt
Gril - Yes
Možnosti stravování - restaurace
Možnosti zábavy - diskotéka
Typ pláže - skalnaté, opalovací molo
Objekt je vybaven internetovým připojením - Yes
Příjezd - 14:00
Odjezd - 10:00
Poloha objektu - Poloha objektu vhodná i pro děti
Majitelé v objektu - jsou přítomni
Kotvení vlastního člunu - majitelé mohou zajistit kotvení v nejbližším přístavu
Vzdálenost od centra - 3000 m
Vzdálenost od moře - 100 m
Vzdálenost od pláže - 100 m
Nejbližší obchod - 50 m
Vzdálenost od potápěčského klubu - 1500 m
Vzdálenost od restaurace - 50 m
Vzdálenost od písečné pláže - 1800 m
Před zahájením pobytu - je nutné se nahlásit na recepci agentury
Potapěčská základna v letovisku - Yes
APP 2+2 "1"
BalkonVybavení: zastínění, výhled na moře, posezení, slunečníkKlimatizaceVybavení: za poplatekLožniceVybavení: výhled na mořeManželská postel: 1Obývací pokoj s kuchyňským koutemVybavení: posezení, výhled na moře, satelit, TV, nádobí, varná deska elektrická, varná deska plynová, trouba na pečení, kávovar1 x pohovka na rozložení pro: 2Lednička: anoMrazák: anoKoupelnaVybavení: WC, sprchový koutInternetVybavení: zdarma, WiFiPobyt se psemVybavení: za poplatek
APP 4+2 "2"
TerasaVybavení: zastínění, posezeníKlimatizaceVybavení: za poplatekLožniceManželská postel: 1LožnicePostel: 2Obývací pokoj s kuchyňským koutemVybavení: varná deska plynová, varná deska elektrická, TV, trouba na pečení, satelit, nádobí, kávovar1 x pohovka na rozložení pro: 2Lednička: anoMrazák: anoKoupelnaVybavení: WC, vanaInternetVybavení: zdarma, WiFiPobyt se psemVybavení: za poplatek
Tento zájezd se řídí ve smyslu zákona č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Tento zájezd je pojištěn pro případ úpadku cestovní kanceláře. Všechny potřebné podklady dle tohoto zákona jsou uvedeny v daných nabídkách, což je popis hotelu, kategorie, cenové podmínky atd. Tyto informace udává pořádající cestovní kancelář. Pořádání zájezdu se řídí podle všeobecných podmínek organizující cestovní kanceláře, které obdržíte od prodejce. Pořadatelem tohoto zájezdu je ADRIA DATABANKA s.r.o. , IČ 26939207 .V souladu se zákonem č.159/1999 Sb. a všeobecnými podmínkami vycházející z tohoto zákona a ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku má každá cestovní kancelář možnost v případě nepředvídatelných událostí změnit podmínky pořádání zájezdu.
Termín je vyprodaný, objednávkový formulář není dostupný.

GPS souřadnice nejsou dostupné.

Žádné recenze pro tento hotel.